Friday, December 11, 2009

duduk menumpang kat tanah orang

bunyi cam pelarian..tapi bukan,
masih rakyat malaysia lagi..
tapi duduk sorang2 kat negeri orang kena pandai bawa diri..
silap langkah, kena fikir jalan penyelesaian..
mak, ayah dan adik beradik semua kat sabah..jauh tu..
skang ni, kenkawan la family ...susah senang, dugaan ujian, semua dorang yang amik tau..sampai markah test ak pun dorang tau..hehehe
dalam banyak2 member ni, suma bawa watak masing2...ada yang aku rasa cam ayah ak, ada yg mcm mak ak, ada yg mcm adik ak..
sem lepas, beli rice cooker dan buat pesta masak2 kat bilik tipah...
bilik tipa, bilik aku gak..hehehe

banyak benda aku blaja kat UITM ni...senior aku pernah cakap "pandai2 la idup"(jern cakap)
sampai skang aku ingat cakap jern...
member aku..cam azim lak, kjutkan aku dari tidur dengan menampar muka aku..hahaha
dia asyik merungut yang aku ni payah nak bangun..
tipa lagi hebat..asyik "complaint" yang aku ni suka mengigau..merrapu time tido..
1st time aku tdo blik tipa dan cakap time tido.."tipa2, panas2, tolong"
ak xtau pun ak mimpi pa sampai ak ckp camtu tu..
tipa takut dan buka lampu..hahaha
tengok reaksi dia lawak gak..
budak tu kalut kalau aku p kaco..
azri lak...ak slalu guna nama..jual nama dia bagaikan hot stuff..hahaha
zu budak yang positif..aku ni agak negatif..selalu nak marah..
ciken lak..kawan ak wat sengal2..ehehehe skang ni tgh happy dgn lotong wakwak
yang len2 nnt aku citer g..

skang ni rasa "home sick"...
rindu sangat kat family..huhuhu
need to call them.. :)

No comments:

Post a Comment